Thursday, 29 December 2011

Dear F4 girls ,



Rasa baru lagi kita main kejar-kejar kat padang,
Rasa baru lagi kita mandi sama-sama,
Rasa baru lagi kita makan bersama ,
Rasa baru lagi kita bergurau senda,
macam-macam gelaran ada,

Brown Bear
Black Cat
Yellow Lizard
Red Chicken

Haha , aku tak pernah lupa semua tu..
yang tak boleh bla..
kita acah-acah F4..
meteor garden lah kononnya..

Dibah , Jerry
Dayah , Vanness
Pina , Vic
Aku , Ken


Aku tau korang semua terkejut dengan perubahan aku .
tapi percaya lah sayang aku pada korang tak pernah berubah .
and jangan risau..
walaupun aku sedikit nakal berbanding dulu..
tapi aku masih jaga apa yang aku patut jaga sebagai perempuan dengan RAPINYA..

pina , aku da lama cari kau..
Alhamdulillah , satu hari Allah makbulkan jugak doa aku..
akhirnya  kau yang contact no aku :)

dibah ,kalau jumpa aku tu..
jangan lah buat malu-malu..
dengan aku,aku naik malu :D
rumah jer dekat kan ,
tapi susah nak jumpa.

dayah , si hidung besar..
aku still aku yang dulu..
jangan risau..
aku tau kau lah selalu nasihat aku dulu..
aku tau kau yang paling terkejut dengan perubahan aku..
aku rindu kau gendut !





Jangan bersedih pada kebahagiaan yang telah pergi 
kerana kebahagiaan yang akan datang lebih setia menanti jika kita jujur dalam kehidupan. 
Dan ikhlaslah bersahabat kerana Allah SWT.




Dari Hati Muti'ah turun ke keyboard,

Nurul Hidayah Idrus
Siti Adibah Haziman
Nurul Syafina Mohd Azhari

No comments: