Wednesday, 28 December 2011

saya ditagged lagi :)

thanks gadis tinggi lampai 
Gwez yaww Grez Yo
btw , sorry sangat .
otak aku jam teruk nie .
tak leh nak pikir 11 soalan tu ..
hehe..
so , aku mampu jawab soalan2 yang kau bagi jer :)


11 Things about me :)

satu
Muti'ah bermaksud "Yang Taat , Yang Setia"
Opah yag bagi nama tu ..

Dua
Aku Anak Tunggal .
Bak kata Umi , aku lah RACUN , tapi aku gak lah PENAWAR :)

Tiga
Selain Umi 
aku ada mama,papa,mummy,daddy,emak,ayah  and Ibu :)
Ramai kan ?
aku tak dapat rasa apa yang orang lain rasa .
Tapi aku dapat rasa , apa yang tak semua orang boleh rasa ...

Empat
Aku Geli dengan semua binatang .
kecuali kucing :)
kucing tepi jalan pon aku belai .

Lima
Aku addicted dengan Fizik .
Dato' S ckp , "orang gila je ambik Fizik"
memang aku gila tapi aku ada cita-cita.
kalau tak jadi engineer .
aku nak ajar fizik budak sekolah menengah .
kesian adik-adik tu .
ramai yang belajar tapi tak faham .
semuanya sebab apa yang di ajar terlalu ringkas .

Enam
Aku suka duduk dalam bilik sorang-sorang .

Tujuh
Aku suka no telifon aku..
setiap satu no ada maksod tersendiri .
Special kan? 

Lapan.
Aku sayang kawan-kawan aku sangat-sangat.
sebab selain umi , aku cuma ada diaorang .

Sembilan
Aku nak ada BF yang pandai main gitar sambil bernyanyi macam ENCIK MIMPI :)

Sepuluh.
Aku  simpan perasaan pada seseorang yang Gemuk !
hehe






Soalan dari Grez Yo .

Describe me in a word.
Tall
What are you doing right now?
Study kot :D
Do you smoke ?
Tak. aku sayang alveolus aku yang comel tu .
Something you will never forget?
Babbles and BAM
Your favourite song when you were 6 years old ?
Hoorey-Horeey by Sudirman :)
How often you take your bath?
2kali sehari
One way to calm?
Smile or Cry .
If you could back time, what are things that you want to do?
Aku nak jumpa Arwah Atuk :(
Aku tau atuk rindu aku .
and selalu sebut-sebut nama aku sebelum dia meninggal .
list 5 things that you want.
Walkswagen beetle
Guitar
kasut EVERLAST *abg botak,kata nak beli?hehe
Blackberry Tourch
Nike bagpack 
Ikhlas ke tak jawab soalan ni semua ?
ofcoz lah ikhlas :)


Sekian :)








No comments: