Sunday 1 January 2012

Good Bye Sweet Twenty Eleven :)

Assalamualaikum .

2011
tahun yang baru je meninggalkan aku .
tahun yang penuh dengan kenangan manis .
ye . semua nya bermula sejak .

aku keluar dari
KOLEJ MARA KULIM , KEDAH DARUL AMAN
saat ni lah saat yang aku tunggu selama aku kat gua kulim tu .
Sedih jugak nak tinggalkan lecturer-lecturer yang SUPER DUPER COOL,
 kawan-kawan yang baik dengan aku .
tapi aku tak boleh lah tinggal sana lama-lama .
Jiwa ku tertinggal di Kuala Lumpur *OverJer*

 .

ni hari terakhir kat sana .
melancong ke PENANG

Cuti selama beberapa bulan .
aku habis kan dengan bekerja sebagai promoter di
Isetan Suria KLCC
kat sini lah aku mula melihat dunia .
dulu dok kat gua je kan .
kat sini aku kenal macam-macam orang
dengan macam-macam ragam .
mula-mula tu agak awkward dengan kawan-kawan baru 
yang gila SOSIAL .
perkataan LAHANAT menjadi trend bila bercakap .
tapi banyak benda yang aku belajar dari diaorang semua .
kat sini juga aku belajar macam mana nak berinteraksi dengan orang
and
macam mana nak KIPAS  berurusan dengan pihak atasan .

TRIP TO GENTING HIGHLANDS

kak mas , ellly , abg jai , fazly , farah , tia


SEPT 2011
aku mula hidup baru sebagai mahasiswi di USA
err.. i mean UITM SHAH ALAM :)

Alhamdulillah .
semua classmate aku awesome !
da lama aku tak dapat classmate cmni .
macam classmate FORM3 dulu
time kat matrik .
situasi berbeza sangat .
aku takut nak bergaul .
nak cakap dengan lelaki pun tunduk .

KEM TETRA INDUSTRIAL PHYSICS



satu lagi kenangan yang aku tak boleh lupa !

KARNIVAL SUKAN MAHASISWA
di UITM JOHOR


aku still tak percaya aku pakai balik dobok *uniform taekwondo* tu .
aku still tak percaya aku jejak gelanggang tu .
aku ingat aku dah tak main dah sepak-sepak ni .


before poomse :)

okay .
yang ni pulak .
KENANGAN PALING BERHARGA .

Kem Bomba .
Sumpah Group aku sempoi habis .
nama group aku CENGKIH
mula-mula datang dah nampak kerjasama diaorang semua .
kiteorang kene masak nasi sendiri .
masak guna lilin kot nama benda alah tu? huhu
makan dengan sardin je okay .
rasanya agak lain macam .
tapi sedap bila di kongsi bersama . awwww .
ni lah cengkih !
kiteorang pemenang malam kebudayaan .
kiteorang buat persembahan Dikir Barat .
actly sumpah hancur performance .
kitaorang bantai gelak time buat persembahan .
sebab Pakcik Tukang Karut tu lupa tempo .
and !
dia punya dikir barat KELANTAN+PERAK
Bantai lah labu .

p/s : budak2 taekwondo *kalau ada yang baca lah*
perasan tak muka mamat tu macam muka sapa? hehe

masa Bruno Mars mula-mula naik ,
*cite pasal BM lah pulek
aku KOMPEM korang layan lagu GRENADE kan?
sama gak macam kat Kem ni .
kiteorang LAYAN HABIS lah lagu tu . *layantajuklagujer*
bila komander sebut GRENADE !! 
bermakna kiteorang di beri "REHAT" sebentar .
cara nak berREHATnya mcm ni

tak kesah lah dalam lumpur ke
atas darat ke
dalam air ke
kiteorang kena TIARAP .
pipi kena cecah permukaan yang ada ye ><
haha



sebenarnya banyak lagi benda nak cerita .
tapi nanti penat pulak siapa yang rajin membaca tu .
nah ! muaaah free tok sape yang baca sampai habis .



I LOVE YOU 2011

HELLO 2012












No comments: