Tuesday 5 February 2013

Febuari Kelima .


Assalamualaikum..

Seperti mana yang aku perkatakan di twitterjaya .

pada febuari kelima ini ingin aku isytiharkan apa makna 
dan kenapa aku gelar dia 

KERASH .

Kerash bukanlah CRUSH macam engkau orang ada tu .
Ia lebih kepada IDOLA sebenarnya .
Sekali lagi aku cakap , 

IDOLA .

Aku sekadar suka cara dia yang ;

Dalam diam ada nakalnya ,
Dalam gurau , ada tegasnya , 
Dalam kasar , ada sopan nya ,
Dan yang paling penting bagi aku ..
Dalam Poyooo ada , RENDAH DIRINYA .






Sebenarnya , bukan poyooooo tu yang paling penting ..
tapi rendah diri ..

Sejak kecik lagi aku perasan .
Dia tak sama dengan "bintang-bintang" lain .
dan sikap rendah diri itulah bagi aku
yang membezakan dia dengan bintang-bintang lain .






SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN YANG KE 22

KERASH :)











2 comments:

nadiah eshak said...

whoa ! tia ada kerashhh . haha

Cik Merun said...

haha ..
Nad , sekadar suka pada caranya .