Wednesday 2 November 2011

love you MJ more than words can tell !!





still ingat lagi masa balik raya .
dea dok dlm  kereta .
senyap jea .
tido atas pangku aku .
comel .

sampai kat kampung.
dea bergerak bebas.
dea mula aktif .
HYPER ACTIVE !

kalau aku buat tak tau .
dea cuba ambil perhatian aku .

ingat lagi masa kat RNR ,
aku bwk keluar kereta .
dea yang BERBAJU KUNING .
menjadi perhatian ramai.
terutama budak-budak .
#da mcm buat show lak aku kan .

ade yang tanye ,
kucing awk ke?
#aku tau kalau aku ckp tak , mesti dea nak kan ? ahhh tak boleh !

tapi .
sekarang .
dea tak aktif da .
dea tak berlari-lari lagi da.
jalan pon tak larat .

bila aku balik .
as usual, dia mesti dtg baring kat aku .
tapi aku dapat rasakan .
badan dea terlalu lemah .
cepat sembuh sayang :(


tears drop on my keyboard :'(

No comments: